حدود نیمی از اسپانیایی ها بینش مثبتی نسبت به دولت جدید دارد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا ، در این زمینه 9/18 درصد مردم بینش منفی‌ دارند و می‌ گویند كه وضعیت با دولت جدید بدتر خواهد بود و 1/28 درصد نیز بر این باور است كه وضعیت هیچ تغییری نخواهد كرد.

براساس نظر سنجی مذكور، تقریبا 9/48 درصد مردم ، معتقدند كه سیاست اقتصادی دولت تغییر بسیاری خواهد داشت و 5/36 درصد نیز به تغییرات امیدوار نیستند.

نظر سنجی ها حاكی از آن است كه 6/50 درصد مردم بر این باور هستند كه حزب مردمی حاكم اسپانیا دارای تدابیر و تصمیمات اساسی‌ به منظور مقابله با بحران اقتصادی است و 2/30 درصد نیز دولت را بدون تصمیمات می‌ دانند.

بنا بر این گزارش، اسپانیایی ها پس از به روی كار آمدن دولت جدید، انتظار دارند كه دولت هر چه زودتر كشور را از بحرانی‌ كه دامنگیر آن شده و از چهار سال گذشته، مردم را می‌ رنجاند رها سازد و در این امر بسیاری معتقدند كه دولت با انجام اصلاحات، به رفاه های اجتماعی كاهش خواهد داد.

مردم اسپانیا با مشاهده روزافزون بیكاری در كشور كه اكنون تعداد بیكاران به بیش از 6/4 میلیون نفر می‌رسد ، امیدوار هستند كه اصلاحات دولت سبب ایجاد موقعیت های كاری شود و به نظر می‌ رسد كه حتی اشتیاقی به انتقاد از اصلاحات و كاهش ها ندارند و در انتظارند كه هر چه زودتر از كابوس بحران اقتصادی بیدار شوند.

اروپام **1234** 1574





:: برچسب‌ها: پاییز , ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: